HTML

Berlinből jelentem

Nem minden szavam készpénz. Budapestről Berlinbe.

Friss topikok

  • aninha: "Fish in the sea You know how I feel River running free You know how I feel Blossom in the tre... (2008.11.16. 20:47) szia ihlet
  • aninha: brad alapjában véve félénk és szégyenlős. amíg a reflektor elvakítja és nem lát semmit, addig okés... (2008.11.11. 10:17) az első telefonhívás
  • Marmaduke Bonthrop Shelmerdine: hello! baromira örülök, hogy írsz róla milyen a tanulás berlinben! arra készülök, hogy lehallgatok... (2008.11.10. 23:14) Egyetem, tanulás, tanítás
  • Lijaja: nem rossz! :) nekem az első (és egyetlen) Dublinban látott film a Harry Potter volt, határozottan ... (2008.11.05. 23:17) első film
  • aninha: 2- felvonás, mert ugye nem tudom befogni: de....Katalinka szállj el, portugál verzió: "Joaninha ... (2008.11.04. 09:35) végre leesett

Linkblog

Archívum

2008.11.10. 21:12 Keva

az első telefonhívás

Gondolni kell arra idekint is, hogy mi van, ha az embernek sürgős segítségre van szüksége, vagy a sürgős segítségére van szükség. Akkor legyen nála valami, amivel elszegényedés nélkül kapcsolatot tud teremteni. Én egy kinti olcsó mobilt választottam. Hetveneséknél, akik itt kinn nem hetvenesek.
Szóval pár napja egy semmi extrát nem tudó, de tetrissel (!!!!!!) rendelkező mobillal vagyok gazdagabb. Eddig senki nem hívott, senki nem írt, mert nem volt rá szükség. Egészen máig. Ma egy Restricted No. hívott, ami gondolom itt a rejtett szám. És ki volt az? Közvéleménykutató kishölgy kérte a segítségemet, hogy utána személyre szabott ajánlattal tudjon engem meglepni. A "romantikus, először-brad-pitt-fog-felhívni-és-egymásba-szeretünk" hívás helyett kaptam ezt.

Nem beszél jól német. Külföldi cserediák, ezért vesz olcsó telefont. Bocs.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://eviesberlin.blog.hu/api/trackback/id/tr48762279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

aninha 2008.11.11. 10:17:12

brad alapjában véve félénk és szégyenlős. amíg a reflektor elvakítja és nem lát semmit, addig okés, addig tudja játszani a szerepét. de mihelyst szembe találja magát a valósággal....és a nő aki ránéz, és nem takarja el reflektor....hát brad brad-alakú lyukat nyom a falba, és agyőőőő. gondolod ezek után hogy hívna fel? sztem még mindig a párbeszédet gyakorolja a tükör előtt:D:D
süti beállítások módosítása